Programy

Programy > CRM - zarządzanie relacjami z klientami > Polaris 2.0

Polaris 2.0

Zrzut ekranu

POLARIS został opracowany we współpracy ze specjalistami Polskiej Akademii Nauk (PAN). Ten nowoczesny system informatyczny umożliwi Ci zarządzanie informacjami i ich współdzielenie w firmie w prosty i przejrzysty sposób. Intuicyjny i zestandaryzowany interfejs użytkownika pozwoli na szybkie opanowanie aplikacji przez pracowników i skuteczne wdrożenie procedur uzupełniania bazy danych.

Aplikacja POLARIS posiada certyfikat Designed for Windows XP.
POLARIS jest bardzo elastyczny, dlatego z łatwością będziesz mógł dostosować go do swoich potrzeb. Dzięki zaawansowanym możliwościom dopasowania jego działania do potrzeb firmy poprzez konfigurację z panelu administracyjnego, pozwoli na wspieranie bardzo różnorodnych procesów biznesowych, charakterystycznych dla specyfiki Twojej firmy.

 

POLARIS jest zbudowany w oparciu o szereg list:

  • Osoby/kontakty
  • Firmy/instytucje/klienci
  • Projekty
  • Aktywności/zdarzenia/zadania
  • Płatności
  • Dokumenty
  • Lista dodatkowa do zdefiniowania wg potrzeb użytkowników

POLARIS może wspierać zaawansowane procesy biznesowe, ale doskonale sprawdza się także tam, gdzie dane były rejestrowane za pomocą arkuszy MS Excel, a pojawiła się potrzeba ich powiązania z pozycjami z innych arkuszy. W większości takich przypadków, POLARIS może zostać zainstalowany oraz skonfigurowany w bardzo krótkim czasie. Przeniesienie do niego danych zajmie tylko kilka minut.

  • przyjazny i intuicyjny interfejs użytkownika
  • łatwe wdrożenie systemu w firmie
  • bezproblemowa instalacja
  • praca jedno i wielostanowiskowa
  • szeroki zakres informacyjny
  • narzędzia do katalogowania i natychmiastowego wyszukiwania informacji
  • wygodna wymiana danych z aplikacjami MS Office
  • błyskawiczny dostęp do informacji
  • łatwe wiązanie dokumentów elektronicznych z innymi informacjami
  • możliwość prostej konfiguracji struktury danych i ich prezentacji w aplikacji
  • możliwość pracy poza siecią i późniejszej synchronizacji danych

Najważniejsze cechy systemu:

  • możliwość konfiguracji danych i ich przejrzysta prezentacja w aplikacji
  • możliwość tworzenia dowolnych powiązań pomiędzy listami
  • rejestracja wielostopniowej hierarchii dla każdej z list
  • możliwość zdefiniowania list
  • definiowane administracyjnie widoki list, słowniki, reguły biznesowe
  • kategoryzacja wpisów z użyciem list wyboru i słów kluczowych jako uzupełnienie danych podstawowych
  • możliwość dodawania notatek(teksty, obrazy, symbole, tabele itp.) do wszystkich list
  • możliwość przypisywania do każdego z wpisów dokumentów elektronicznych zapewniające błyskawiczny dostęp do plików

Wygodna wymiana danych z aplikacjami MS Office, w tym:

  • eksport list (pojedynczych i powiązanych) do formatu MS Excel (xls)
  • import danych z formatu MS Excel(xls), upraszczajacy początkowe zasilenie bazy w oparciu o inne posiadane źródła danych (plik tekstowe, MS Excel, itp.)
  • wymiana kontaktów, zdarzeń i zadań z MS Outlook
  • import maili
  • możliwość włączenia widoku kalendarza w aktywnościach
  • przypominanie o terminach zdarzeń/odpowiedzi na dokumenty
  • możliwość przygotowania seryjnej korespondencji i wysyłki spersonalizowanych e-maili i faksów w oparciu o własnoręcznie zdefiniowane szablony tekstowe, MS Word i MS Excel zasilane danymi z POLARIS
  • pełna historyzacja wykonywanych operacji i danych
  • wbudowany system uprawnień użytkowników
  • moduł zarządzania bazami danych, umożliwiajacy ich tworzenie, rejestrację, usuwanie, zmianę autoryzacji, definiowanie zasad tworzenia automatycznych kopii bezpieczeństwa i in. - wszystko przy pomocy prostego interfejsu

Autor/Producent:
Wersja:2.0
Dokumentacja:dokumentacja
Data dodania:
(aktualizacji)
07-09-2009, 16:08
Ostatnio pobrany: 28-03-2024, 14:17
Pobrań: 1401
Rozmiar:160, 2 MB
System:MS Windows
PL:TAK
Adware:
Licencja:trial
Cena:
Ocena:
3.1 (głosów 12)
Tagi: tag CRM tag Polaris
Komentarze:
comments powered by Disqus